Advertisement

חמאס לוגו : חמאס עוקבים מקרוב אחרי המתרחש ומזהירים מפני פגיעה באל אקצא חדשות מעריב - בין לרוץ לממ״ד עם הילדים לבין לנסות להבין מי נגד מי בצילומים ממלחמת האזרחים ברשתות, הגיע לידי סרטון עם לוגו של ״ישראל היום״ של נועה תשבי, נוזפת באנגלית על העולם !get you facts straight בכל מה שקשור להסלמה.

חמאס לוגו : חמאס עוק×'ים מקרו×' אחרי ×"מתרחש ומז×"ירים מפני פ×'×™×¢×" ×'אל אקצא ×—×"שות מערי×' - בין לרוץ לממ״ד עם הילדים לבין לנסות להבין מי נגד מי בצילומים ממלחמת האזרחים ברשתות, הגיע לידי סרטון עם לוגו של ״ישראל היום״ של נועה תשבי, נוזפת באנגלית על העולם !get you facts straight בכל מה שקשור להסלמה.. ממשלת צרפת הורתה להפסיק את שידורי ערוץ אלאקצא של חמאס בשל תכני השנאה ועידוד הטרור. הערוץ מנוהל על ידי שר הפנים של תנועת חמאס ברצועת עזה, פתחי חמד, ומשדר מעזה לחלקים. הערוץ הינו בבעלות חברת הרדיו והטלוויזיה אלקדס הרשומה בלונדון על שם אנשי עסקים. תוגובות בונות יתקבלו בברכה, תגובת ספאם ואולי, שאלנו, נכון היה מבחינתה של המשטרה שלא להתערב ולאפשר למתפללים להוציא קיטור ולחזור.

חמאס הבהירה, כי אין חשש למחסור במוצרים בעזה (ובפרט בדלק ובמוצרי מזון), וכי הברחת הסחורות במנהרות תימשך. בין לרוץ לממ״ד עם הילדים לבין לנסות להבין מי נגד מי בצילומים ממלחמת האזרחים ברשתות, הגיע לידי סרטון עם לוגו של ״ישראל היום״ של נועה תשבי, נוזפת באנגלית על העולם !get you facts straight בכל מה שקשור להסלמה. מהצבא נמסר באותו המקרה כי ארגון חמאס ניסה לבסס יכולות התקפיות בסייבר, ופעל מרצועת עזה בניסיונות לפגוע במרחב הסייבר הישראלי. הערוץ הינו בבעלות חברת הרדיו והטלוויזיה אלקדס הרשומה בלונדון על שם אנשי עסקים. לוחמי פלוגת דבורה במילואים של משמר הגבול מגיבים לגרסת החמאס לשיר של אייל גולן מי שמאמין.

×
×"×'×—× ×" מ×'רזל ל×"פרי×" ×'ין חמאס למ×"ומות ×'ישראל ×"מכון ×"ישראלי ל×"מוקרטי×" from www.idi.org.il
חמאס מפיץ ברשת מידע על הפעילות הצבאית שנערכה בעזה ואת תמונות הלוחמים. לוגו בצלם/ מתוך אתר הארגון. המטחים ששיגר חמאס לישראל הם עדות להצלחת תעשיית הרקטות המקומית בעזה. תוגובות בונות יתקבלו בברכה, תגובת ספאם בישראל מנסים, בצדק מבחינת מערכת הבטחון, לצנזר את החשיפה. היקף הירי מהרצועה הוא הישג עבור הארגון, שפיתח מפעלים לייצור רקטות המסתמכים על מוצרים דו־שימושיים כמו צינורות לענף הבנייה. لجان المقاومة الشعبية, תעתיק מדויק: מרתון עיצוב כרזות למבצע צוק איתן לצפיה במאמרים נוספים של מרתון עיצוב כרזות למבצע צוק איתן.

ארגון חמאס העיראקי הוא ארגון חמוש המבוסס בעיראק ומשתייך לאסלאם הסוני.

קיימים למעלה מ־32,000 מועדונים ב־200 מדינות שונות. ראינו דגלים גדולים עם לוגו של חמאס וקריאות לגדודי עז אדין אלקסאם לנקום בישראל על מות המחבלים בעזה. אבל אי אפשר לחסום את טלגרם, וואטסאפ, טוויטר, דארק ווב ומה לא. יש לכם ירח, ענן ואת הקיצור של הניק. הערוץ הינו בבעלות חברת הרדיו והטלוויזיה אלקדס הרשומה בלונדון על שם אנשי עסקים. בסרטון גם מופיע לוגו של ערוץ הטלוויזיה המזוהה עם חמאס, ובסוף הסרטון, שהועלה לערוץ היוטיוב הרשמי של נפתלי בנט, נכתב: חמאס הבהירה, כי אין חשש למחסור במוצרים בעזה (ובפרט בדלק ובמוצרי מזון), וכי הברחת הסחורות במנהרות תימשך. מהצבא נמסר באותו המקרה כי ארגון חמאס ניסה לבסס יכולות התקפיות בסייבר, ופעל מרצועת עזה בניסיונות לפגוע במרחב הסייבר הישראלי. Rotary international) הוא ארגון של מועדונים התנדבותיים הממוקמים בכל רחבי העולם במטרה לפעול למען הקהילה בתחומים חברתיים שונים. איך זה קרה ומה אתם יכולים לעשות כדי שזה לא יקרה גם לכם? فضائية الأقصى) הוא ערוץ הטלוויזיה של תנועת חמאס.תוכניות הערוץ כוללות תוכניות חדשות, בידור ודת וכן תוכניות לילדים. זה לא חמאס, זה יוסי יונה. אלעד סירב לכנות את חמאס ארגון טרור ובסוף אמר שחמאס הוא חלק מארגונים פלסטיניים.

לוגו בצלם/ מתוך אתר הארגון. ערוץ זה של חמאס החל לשדר בנובמבר 2008 כתוספת לערוץ אלאקצא. שער הכניסה הרשמי והדיגיטלי לצהל. בין לרוץ לממ״ד עם הילדים לבין לנסות להבין מי נגד מי בצילומים ממלחמת האזרחים ברשתות, הגיע לידי סרטון עם לוגו של ״ישראל היום״ של נועה תשבי, נוזפת באנגלית על העולם !get you facts straight בכל מה שקשור להסלמה. גולשת ישראלית נדהמה לקבל בכניסה לגוגל את לוגו החברה על רקע לוחם חמאס וכיתוב תעמולה.

×'ל פתוח ×'אל ×' זיר×
×'ל פתוח ×'אל ×' זיר×" שי×"ורי חמאס מקטאר from www.ynet.co.il
ואולי, שאלנו, נכון היה מבחינתה של המשטרה שלא להתערב ולאפשר למתפללים להוציא קיטור ולחזור. בעקבות מעבר האירגוניים לצד חמאס, מתקשה אבו מאזן לכנס את מוסדות אשפ ברמאללה, מה שקרוב לוודאי הביא אותו להחלטה לשבור את הכלים. מהצבא נמסר באותו המקרה כי ארגון חמאס ניסה לבסס יכולות התקפיות בסייבר, ופעל מרצועת עזה בניסיונות לפגוע במרחב הסייבר הישראלי. 13.06.21 , 22:55 מפקד זירת ים סוף נכנס לתפקידו 12.06.21 , 17:40 כוחות צהל ומשטרת ישראל סיכלו עסקת אמלח בצפון הבקעה 11.06.21 , 09:31 צעדים פיקודיים חמורים בעקבות תחקיר אירוע מבצעי שאירע במהלך מבצע ״שומר. בסרטון גם מופיע לוגו של ערוץ הטלוויזיה המזוהה עם חמאס, ובסוף הסרטון, שהועלה לערוץ היוטיוב הרשמי של נפתלי בנט, נכתב: Rotary international) הוא ארגון של מועדונים התנדבותיים הממוקמים בכל רחבי העולם במטרה לפעול למען הקהילה בתחומים חברתיים שונים. הערוץ מנוהל על ידי שר הפנים של תנועת חמאס ברצועת עזה, פתחי חמד, ומשדר מעזה לחלקים. אלעד סירב לכנות את חמאס ארגון טרור ובסוף אמר שחמאס הוא חלק מארגונים פלסטיניים.

הערוץ הינו בבעלות חברת הרדיו והטלוויזיה אלקדס הרשומה בלונדון על שם אנשי עסקים.

ערוץ זה של חמאס החל לשדר בנובמבר 2008 כתוספת לערוץ אלאקצא. חמאס הגיבה בהתקפה נגד ממשלת צרפת בהציגה את הפסקת שידורי הערוץ כפגיעה בחופש הביטוי. בין לרוץ לממ״ד עם הילדים לבין לנסות להבין מי נגד מי בצילומים ממלחמת האזרחים ברשתות, הגיע לידי סרטון עם לוגו של ״ישראל היום״ של נועה תשבי, נוזפת באנגלית על העולם !get you facts straight בכל מה שקשור להסלמה. גולשת ישראלית נדהמה לקבל בכניסה לגוגל את לוגו החברה על רקע לוחם חמאס וכיתוב תעמולה. איך זה קרה ומה אתם יכולים לעשות כדי שזה לא יקרה גם לכם? הערוץ הינו בבעלות חברת הרדיו והטלוויזיה אלקדס הרשומה בלונדון על שם אנשי עסקים. 13.06.21 , 22:55 מפקד זירת ים סוף נכנס לתפקידו 12.06.21 , 17:40 כוחות צהל ומשטרת ישראל סיכלו עסקת אמלח בצפון הבקעה 11.06.21 , 09:31 צעדים פיקודיים חמורים בעקבות תחקיר אירוע מבצעי שאירע במהלך מבצע ״שומר. זה לא חמאס, זה יוסי יונה. אלעד סירב לכנות את חמאס ארגון טרור ובסוף אמר שחמאס הוא חלק מארגונים פלסטיניים. אבל אי אפשר לחסום את טלגרם, וואטסאפ, טוויטר, דארק ווב ומה לא. במרבית צבאות העולם מושקעת מחשבה והתאמה של סכמת הצביעה של כלי רכב ואמלח על מנת שייטמעו בשטח וייהנו משרידות מינימלית על בסיס הסוואה של צבע. היקף הירי מהרצועה הוא הישג עבור הארגון, שפיתח מפעלים לייצור רקטות המסתמכים על מוצרים דו־שימושיים כמו צינורות לענף הבנייה. فضائية الأقصى) הוא ערוץ הטלוויזיה של תנועת חמאס.תוכניות הערוץ כוללות תוכניות חדשות, בידור ודת וכן תוכניות לילדים.

חמאס הבהירה, כי אין חשש למחסור במוצרים בעזה (ובפרט בדלק ובמוצרי מזון), וכי הברחת הסחורות במנהרות תימשך. אבל אי אפשר לחסום את טלגרם, וואטסאפ, טוויטר, דארק ווב ומה לא. בעקבות עלייתה של המדינה האסלאמית נהרגו בארגון מנהיגים. שער הכניסה הרשמי והדיגיטלי לצהל. חמאס מפיץ ברשת מידע על הפעילות הצבאית שנערכה בעזה ואת תמונות הלוחמים.

חמאס Jiss
חמאס Jiss from jiss.org.il
לג'אן אלמקאומה אלשעביה) הוא ארגון טרור פלסטיני הקיים בעיקר ברצועת עזה, ופועל בהשראת חזבאללה וככל הנראה גם במימונו. גולשת ישראלית נדהמה לקבל בכניסה לגוגל את לוגו החברה על רקע לוחם חמאס וכיתוב תעמולה. בעקבות עלייתה של המדינה האסלאמית נהרגו בארגון מנהיגים. לוגו בצלם/ מתוך אתר הארגון. לוחמי פלוגת דבורה במילואים של משמר הגבול מגיבים לגרסת החמאס לשיר של אייל גולן מי שמאמין. מהצבא נמסר באותו המקרה כי ארגון חמאס ניסה לבסס יכולות התקפיות בסייבר, ופעל מרצועת עזה בניסיונות לפגוע במרחב הסייבר הישראלי. ממשלת צרפת הורתה להפסיק את שידורי ערוץ אלאקצא של חמאס בשל תכני השנאה ועידוד הטרור. קיימים למעלה מ־32,000 מועדונים ב־200 מדינות שונות.

לוגו בצלם/ מתוך אתר הארגון.

למרות זאת, בניגוד לחזבאללה הלבנוני. בישראל מנסים, בצדק מבחינת מערכת הבטחון, לצנזר את החשיפה. כלל הפעולות והניסיונות התגלו וסוכלו מבעוד מועד. ערוץ זה של חמאס החל לשדר בנובמבר 2008 כתוספת לערוץ אלאקצא. איך זה קרה ומה אתם יכולים לעשות כדי שזה לא יקרה גם לכם? יש לכם ירח, ענן ואת הקיצור של הניק. Rotary international) הוא ארגון של מועדונים התנדבותיים הממוקמים בכל רחבי העולם במטרה לפעול למען הקהילה בתחומים חברתיים שונים. המטחים ששיגר חמאס לישראל הם עדות להצלחת תעשיית הרקטות המקומית בעזה. במרבית צבאות העולם מושקעת מחשבה והתאמה של סכמת הצביעה של כלי רכב ואמלח על מנת שייטמעו בשטח וייהנו משרידות מינימלית על בסיס הסוואה של צבע. ארגון חמאס העיראקי הוא ארגון חמוש המבוסס בעיראק ומשתייך לאסלאם הסוני. لجان المقاومة الشعبية, תעתיק מדויק: ממשלת צרפת הורתה להפסיק את שידורי ערוץ אלאקצא של חמאס בשל תכני השנאה ועידוד הטרור. במקביל, עוסקת חמאס בסיוע לבריחתם של פעילי התנועה מבתי הכלא המצריים.

לג'אן אלמקאומה אלשעביה) הוא ארגון טרור פלסטיני הקיים בעיקר ברצועת עזה, ופועל בהשראת חזבאללה וככל הנראה גם במימונו חמאס. Rotary international) הוא ארגון של מועדונים התנדבותיים הממוקמים בכל רחבי העולם במטרה לפעול למען הקהילה בתחומים חברתיים שונים.

Posting Komentar

0 Komentar